BEKO PAPILDOMA GARANTIJA




AKCIJOS TAISYKLĖS IR SĄLYGOS

„Papildomas 3 metų garantinis aptarnavimas“

 

I Bendrosios nuostatos

 

  1. Akcijos „Papildomas 3 metų garantinis aptarnavimas“ (toliau – Akcija) organizatorius yra UAB „Baltic Continent“, kurios buveinė registruota Gabijos g. 38-43, Vilniuje, įregistruota VĮ Registrų centro Juridinių asmenų registre, juridinio asmens kodas 300872749 (toliau – Organizatorius).

  2. Akcijos užsakovas – BEKO S.A., kurios buveinė registruota Puławska g. 366, Varšuvoje (02-819), Nacionalinio teismo registro Juridinių asmenų registre, kurį tvarko Varšuvos apygardos teismo XIII komercinis skyrius, įregistruota KRS numeriu 0000078147, mokesčių mokėtojo numeris (NIP): 5252073573, juridinio asmens registracijos numeris (REGON): 01322287400000, akcinis kapitalas – 10 000 000,00 PLN (toliau – „Beko“).

  3. Akciją Organizatorius organizuoja vadovaudamasis šiomis taisyklėmis ir sąlygomis (toliau – Taisyklės ir sąlygos) ir ją vykdo Lietuvos teritorijoje.

  4. Taisyklėse ir sąlygose nustatytos organizavimo taisyklės ir dalyvavimo Akcijoje sąlygos.

  5. Taisyklėse ir sąlygose didžiosiomis raidėmis rašomos sąvokos turi Taisyklėse ir sąlygose joms priskirtą reikšmę.

  6. Akcija vyksta nuo 2024 m. rugpjūčio 15 d. iki 2024 m. rugsėjo 30 d. ir taikoma sąlyga, kad joje dalyvaujantys Gaminiai turi būti įsigyti nuo 2024 m. rugpjūčio 15 d. iki 2024 m. rugsėjo 30 d.

  7. Prieš pradėdamas dalyvauti Akcijoje, Dalyvis turėtų perskaityti šias Taisykles ir sąlygas bei Interneto svetainės sąlygas. Užsiregistruodamas Akcijoje, Dalyvis įsipareigoja laikytis Taisyklėse ir sąlygose bei Interneto svetainės sąlygose nustatytų taisyklių.

  8. Dalyvavimas Akcijoje ir susijusių duomenų, įskaitant asmens duomenis, pateikimas yra savanoriškas, tačiau dalyvavimui Akcijoje būtinas. Nepateikus duomenų, Akcijoje dalyvauti negalima.

     

II Akcijos organizavimo taisyklės ir dalyvavimo Akcijoje sąlygos

 

  1. III Akcija – papildomo 3 metų garantinio aptarnavimo apsauga, taikoma akcijos metu įsigytiems gaminiams (toliau – Gaminiai) ir tik tiems klientams, kurie įvykdė papildomas akcijos sąlygas, nurodytas šiose Taisyklėse ir sąlygose. Papildomas garantinis aptarnavimas – tai papildomas dar 3 metų garantinis aptarnavimas, kurį pagal Taisyklių ir sąlygų III dalyje nurodytas sąlygas papildomai prie taikomos pagrindinės aptarnavimo garantijos suteikia tam tikro Gaminio pardavėjas, t. y. Gaminius platinantis Priede Nr. 2 pateiktame sąraše nurodytas subjektas (toliau – Pardavėjas), iš kurio Dalyvis įsigijo Gaminį, kuriam taikoma Akcija.

  2. Trejų metų papildomas garantinis aptarnavimas pradedamas taikyti pasibaigus dvejų metų garantijai. Jei Gaminys per pagrindinės 2 metų garantijos laikotarpį yra pakeičiamas, Dalyviui suteikiama nauja 2 metų garantija ir papildoma 3 metų garantija. Dalyviui teikiamos Organizatoriaus paslaugos, nurodytos Taisyklių ir sąlygų III dalyje, yra nemokamos.

  3. Akcija taikoma Pardavėjo į rinką Lietuvos teritorijoje pateiktiems visiškai naujiems Gaminiams, įsigytiems Lietuvos teritorijoje nuo 2024 m. rugpjūčio

    15 d. iki 2024 m. rugsėjo 30 d. Gaminių, kuriems taikoma akcija, sąrašas pateiktas Taisyklių ir sąlygų 1 priede, tačiau Organizatorius pasilieka teisę šių Gaminių sąrašą keisti. Apie tai Organizatorius informuos interneto svetainėje https://premiumgarantija.lt/index.php/en/register/validation ir Taisyklių ir sąlygų 1 priedo pakeitimą atliks ne vėliau kaip likus 7 dienoms iki pakeitimo kartu nurodydamas pakeitimų įgaliojimo datą. Pakeitimai gali būti susiję su Gaminių įtraukimu į sąrašą arba jų išbraukimu iš sąrašo. Jei tam tikras Gaminys iš Taisyklių ir sąlygų 1 priedo išbraukiamas, lieka galioti iki pakeitimo įsigaliojimo dienos Dalyviui pateiktas su tuo Gaminiu susijęs pranešimas.

  4. Akcija galioja tik naujiems ir nenaudotiems Gaminiams, įsigytiems Lietuvos teritorijoje esančiose Prekybos vietose. Akcija netaikoma kitiems BEKO įrenginiams, kurie nėra įtraukti į Taisyklių ir sąlygų 1 priedą.

  5. Akcijoje gali dalyvauti tik fiziniai asmenys, įsigyjantys gaminį savo reikmėms, tiesiogiai nesusijusioms su jų verslu, prekyba ar profesine veikla, t. y. fiziniai asmenys, kurie yra vartotojai, kaip apibrėžta Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.228 straipsnio 1 dalyje, ir kurie tuo pačiu atitinka toliau nurodytas sąlygas ir pagal Taisykles ir sąlygas yra pateikę Prašymą (toliau – Dalyviai):

    1. yra ne jaunesni kaip 18 metų;

    2. yra visiškai veiksnūs;

    3. yra susipažinę su Taisyklių ir sąlygų bei Interneto svetainės sąlygų turiniu ir sutinka su jų nuostatomis;

    4. kaip vartotojas Akcijos metu Prekybos vietoje įsigijo naują Gaminį savo reikmėms, tiesiogiai nesusijusioms su jo (jos) verslu, prekyba ar profesine veikla.

  6. a-d punktų sąlygos turi būti įvykdytos įsigyjant Gaminį, taip pat teikiant Prašymą dalyvauti Akcijoje.

  7. Norint dalyvauti Akcijoje, Gaminį iš Pardavėjo būtina įsigyti Akcijos laikotarpiu Lietuvos teritorijoje. Gaminio įsigijimas turi būti patvirtintas kvitu arba sąskaita faktūra.

  8. Norėdamas gauti papildomą trejų metų garantinį aptarnavimą, Dalyvis turi užsiregistruoti svetainėje

    https://premiumgarantija.lt/index.php/lt/register/validation (toliau – Servisas), teisingai užpildydamas registracijos formą ir pridėdamas pirkimą patvirtinantį dokumentą su įsigytų Gaminių pavadinimais (toliau – Prašymas). Registracija turi būti atlikta ne anksčiau nei 15 dieną nuo produkto įsigijimo dienos. Pirkimo įrodymas turi būti pridėtas kaip pdf, skenuotas dokumentas arba nuotrauka. Pirkimo įrodymas, kuriame nenurodytas tikslus Gaminio pavadinimas, bus atmestas, jei Dalyvis Organizatoriui nepatvirtins teisingo modelio numerio. Su Interneto svetainės sąlygomis galima susipažinti čia: https://premiumgarantija.lt/index.php/lt/register/validation.

  9. Registracijos formos pildymas Interneto svetainėje yra savanoriškas, tačiau būtinas norint dalyvauti Akcijoje ir vykdyti jos nuostatas. Su Akcija susiję asmens duomenys tvarkomi vadovaujantis 2016 m. balandžio 27 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (ES) 2016/679 dėl fizinių asmenų apsaugos tvarkant asmens duomenis ir dėl laisvo tokių duomenų judėjimo ir kuriuo panaikinama Direktyva 95/46/EB (2016 m. balandžio 27 d. Europos Parlamento ir Tarybos oficialusis leidinys dėl asmens duomenų apsaugos ir laisvo tokių duomenų judėjimo ir kuriuo panaikinama Direktyva 95/46/EB).

    Daugiau informacijos apie jūsų asmens duomenų tvarkymą rasite dalyje

    „Asmens duomenys“.

  10. Organizatorius per 30 dienų nuo registracijos formos užpildymo interneto svetainėje dienos el. paštu atsiųs pažymą, patvirtinančią suteiktą papildomą

    3 metų garantinį aptarnavimą. Remiantis šia pažyma bus galima gauti papildomą garantinį aptarnavimą.

  11. Registracijos formą interneto svetainėje būtina užpildyti ne vėliau kaip per 45 dienas nuo Gaminio įsigijimo dienos. Pasibaigus šiam terminui, Dalyvis netenka teisės į papildomą 3 metų garantinį aptarnavimą, o jo (jos) Prašymas atmetamas.

  12. Teisė į 3 metų garantinį aptarnavimą suteikiama Organizatoriui pateikus:

    1. Gaminio įsigijimo įrodymą;

    2. 3 metų papildomo garantinio aptarnavimo pažymą.

  13. Išsamios Akcijoje dalyvaujančių Gaminių papildomo 3 metų garantinio aptarnavimo taisyklės ir sąlygos pateiktos interneto svetainėje https://premiumgarantija.lt/index.php/lt/register/validation.

  14. Organizatorius pasilieka teisę keisti Taisykles ir sąlygas bei Akcijos taisykles, taip pat nutraukti Akciją anksčiau. Taisyklių ir sąlygų pakeitimo atveju Organizatorius Dalyvius gali informuoti pakeistas Taisykles ir sąlygas paskelbdamas interneto svetainėje https://premiumgarantija.lt/index.php/lt/register/validation.

     

III Papildomo 3 metų garantinio aptarnavimo taisyklės ir sąlygos

 

  1. Ši Akcija galioja tik Taisyklių ir sąlygų Priede Nr. 1 nurodytiems Gaminiams, kurie per pagrindinės garantijos laikotarpį nebuvo pakeisti kitais. Šioje Akcijoje Dalyvis turi teisę į gaminio defektų remontą ir teisę reikalauti nekokybišką gaminį pakeisti tinkamos kokybės gaminiu. Akcija neapima jokių kitų pirkėjo teisių, taip pat teisės reikalauti sumažinti kainą, atlyginti defekto pašalinimo išlaidas arba nutraukti sutartį.

  2. Jei per 3 metų garantinio aptarnavimo laikotarpį bus nustatytas Akcijoje dalyvaujančio gaminio defektas, atsižvelgiant į defekto pobūdį, jis bus pašalintas Organizatoriaus sąskaita. Pirmiau nurodytų defektų atveju reikėtų atsižvelgti į gaminio defektus, atsiradusius dėl įrenginiui būdingų priežasčių.

  3. Organizatorius įsipareigoja defektą pašalinti per Organizatoriaus nurodytą terminą atlikdamas nemokamą remontą. Remontui atlikti reikalingų atsarginių dalių išlaidas padengia Organizatorius.

  4. Jei papildomo garantinio aptarnavimo laikotarpiu atsiranda gaminio defektas, Dalyvis apie defektą turėtų pranešti užpildydamas https://remontas.help.lt/index.php/lt/client/new_client svetainėje esančią susisiekimo / pranešimo formą. Organizatorius informuos Dalyvį apie remonto būdą.

  5. Jei per pratęstą garantinį laikotarpį Gaminys pakeičiamas, Dalyvis savo nuožiūra pasirenka jam palankesnį variantą: arba tęsia garantiją, arba gauna naują 2 metų garantiją.

  6. Organizatoriaus teikiamos aptarnavimo paslaugos gali būti taikomos tik Gaminiams, naudojamiems individualaus namų ūkio sąlygomis pagal naudotojo vadovą.

  7. Ši Akcija netaikoma aptarnavimo paslaugoms tuo atveju, jei Gaminio defektas atsirado dėl:

     

    1. mechaninių pažeidimų, įskaitant keraminių stalviršių, stiklinių, plastikinių ir guminių elementų įtrūkimus, trečiųjų šalių įrenginio viduje padarytus pažeidimus, įskaitant dėl smulkių drabužių, kuriuos reikėtų skalbti specialiuose maišeliuose;

    2. korozijos sukeltos žalos;

    3. estetinių išorinių komponentų, pavyzdžiui, korpuso, pažeidimų, taip pat įbrėžimų, įlenkimų, įtrūkimų, sukeltų įrenginį transportuojant ar perkeliant;

    4. terminių ir cheminių pažeidimų;

    5. žalos, atsiradusios dėl įrenginio laikymo ir naudojimo atitinkamų standartų reikalavimuose nurodytų įprastų buitinių sąlygų neatitinkančiomis sąlygomis;

    6. žalos, atsiradusios dėl Naudotojo veiksmų ar neveikimo arba išorinės jėgos;

    7. žalos, atsiradusios dėl neteisingo prijungimo prie elektros tinklo ir neteisingų elektros tinklo ar buitinės elektros sistemos parametrų (t. y. įtampos, srovės, dažnio);

    8. žalos, susijusios su elektros tiekimo tinklo trikdžiais (viršįtampiais tinkle, žaibais);

    9. žalos, atsiradusios dėl nenugalimos jėgos (force majeure);

    10. tam tikro eksploatavimo laiko dalių (lempučių, saugiklių, filtrų, variklio šepečių) techninės priežiūros ir keitimo;

    11. operacijų, susijusių su durų krypties keitimu arba transporto užraktų nuėmimu.

       

IV Skundai

 

  1. Skundai dėl Akcijos eigos gali būti siunčiami registruotu laišku Organizatoriaus adresu, nurodytu Taisyklių ir sąlygų I dalies 1 punkte arba užpildant šią formą https://remontas.help.lt/index.php/lt/client/new_client.

  2. Akcijos dalyviai turi teisę pateikti skundą. Visus skundus dėl Akcijos Dalyvis turi pateikti ne vėliau kaip per 30 dienų nuo Akcijos pabaigos dienos.

  3. Skunde turėtų būti nurodytas Dalyvio vardas, pavardė, adresas, el. pašto adresas, skundo aprašymas ir priežastis.

  4. Organizatorius skundą išnagrinėja ir Dalyviui savo sprendimą dėl skundo praneša registruotu laišku skunde nurodytu adresu arba elektroniniu paštu per 14 (keturiolika) dienų nuo skundo gavimo dienos.

  5. Skundus nagrinės Organizatoriaus paskirtas komitetas.

  6. Skundų nagrinėjimo procedūroje nenumatyta sąlyga, kad Dalyvis reikalavimus taip pat pareikštų bendrosios kompetencijos teisme.

     

V Baigiamosios nuostatos

  1. Akcijos vykdymo taisyklės nustatytos Taisyklėse ir Lietuvoje bendrai taikomų teisės aktų nuostatose.

  2. Su Taisyklėmis galima susipažinti interneto svetainėje https://premiumgarantija.lt/index.php/lt/register/validation ir Organizatoriaus biure.

  3. Taisyklėse nereglamentuotais klausimais taikomos bendrai galiojančios teisės aktų nuostatos.

  4. Vykdydamas Akciją, Organizatorius aktualią su Dalyvio dalyvavimu Akcijoje susijusią informaciją Dalyvio mobiliojo telefono numeriu arba elektroninio pašto adresu gali siųsti tuo atveju, jei Dalyvis davė sutikimą.

  5. Organizatorius su Dalyviu bendrauja tik su Akcija susijusiais klausimais.

  6. Su Akcija susijusiais klausimais su Organizatoriumi galima susisiekti paspaudus šią nuorodą https://remontas.help.lt/index.php/lt/client/new_client.

  7. Šių Taisyklių ir sąlygų pakeitimai turi būti rašytiniai, o pakeitimo turinys turi būti paskelbtas Taisyklių ir sąlygų skelbimui numatytu būdu. Akcijos laikotarpio trukmė ir Akcijoje dalyvaujančių Gaminių sąrašas gali keistis. Organizatorius apie pakeitimus interneto svetainėje https://premiumgarantija.lt/index.php/lt/register/validation informuos likus ne mažiau kaip 7 dienoms iki pakeitimų įsigaliojimo dienos. Dėl Taisyklių ir sąlygų priedų negali būti pabloginta Dalyvių teisinė padėtis, pažeistos Dalyvių iki Taisyklių ir sąlygų jau įgytos teisės.

Priedai

 

Priedas Nr. 1

Gaminių, kuriems taikomas 3 metų garantinis aptarnavimas, sąrašas:

 

Coolers

 

BI Ovens

SKU

MODEL

 

SKU

MODEL

7278743102

BCNE400E50SHN

 

7724086709

BBIR13300XC

7278743103

BCNE400E40SN

 

7724086714

BBIM13300XM

7522520018

BCNA306E42SN

 

7724086726

BBIS17300BCS

7523020016

BCNA275E4SN

 

7724086730

BBIS17300BPSE

7523020018

BCNA275E4FN

 

7724086732

BBIM18301DXCS

7523020045

BCNA275E41SN

 

7739182932

BBIM14300BMP

7523020047

BCNA275E5ZSN

 

7754886708

BBIM12300XD

7523020049

BCNA254E43SN

 

7757787675

BBIM17400BP

7523420012

BCNA306E4SN

 

7768182103

BBIM14300WMS

 

 

 

7768286739

BBIS18300XCSE

Dishwashers

 

7768287871

BBIS17301BMP

SKU

MODEL

 

7768288337

BCBIE17300KSB

7675503977

BDIN36530

 

7768288383

BBIE17300B

7688503977

BDIN36535

 

7768288386

BBIE13300XC

7628502677

BDIN38645D

 

7768288389

BBIE17301BD

7635102477

BDIN38650C

 

7780382906

BBCM12300X

7627702077

BDIN39640A

 

7780382908

BBCM13300X

7641003935

BDIS38020Q

 

 

 

7641103935

BDIS38040A

 

 

 

7629603935

BDIS38120Q

 

 

 

7694862635

DIS46120

 

 

 

 

 

 

 

 

Laundry

 

 

 

SKU

MODEL

 

 

 

7188301840

DIH7452TA

 

 

 

7162546100

HITV8736B0HT

 

 

 

7178441800

WITV8712X0W

 

 

 

7179242400

WITC7612B0W

 

 

 

 

 

 

 

 

Hobs

 

 

 

SKU

MODEL

 

 

 

7756286734

HIC64401

 

 

 

7757182106

HII64401MT

 

 

 

7757188685

HII64730UFT

 

 

 

7757189212

HII64200MT

 

 

 

7757189213

HII64400MT

 

 

 

7757189214

HII64402MTX

 

 

 

Priedas Nr. 2 Pardavėjų sąrašas

 

AB transport UAB

Ap Trade UAB

Arte Domestica UAB

Avitelos prekyba UAB

Bikuvos prekyba UAB

Buitenė UAB

Buitis Trade UAB

Depo DIY LT UAB

Egidijaus Jurkevičiaus įmonė

Electronic trade UAB

Ermitažas UAB

Fėja, J.Vaišnorienės komercinė įmonė

Kesko Senukai Lithuania UAB

KVG UAB

Lukdas UAB

Megalinija UAB

MK TRADE LT UAB

Moki veži parduotuvė Makveža UAB

Omgema UAB

Optita UAB

Pajūrio verslas UAB

Pigu UAB

Plunalva UAB

Ramunė E.Čepausko IĮ

Roboteka S.Sargauto IĮ

S.Frajerio IĮ

Semerita UAB

Simplea UAB

Sura UAB

Techasas trade UAB

Technoaura UAB

Topo grupė UAB

Varle UAB

Verslo vartai UAB

0
0
0
0
0
PASIRINKITE GARANTIJOS PLANĄ BEI LAIKOTARPĮ




✓ Pratęsta garantija Jūsų prietaisui taikoma. Registruokite prietaisą čia »

Pratęsta garantija Jūsų prietaisui netaikoma. Akcija vykdoma tik parduotiems prietaisams nuo 2024.08.15-2024.09.30

© 2015 - 2025 HelpPro.lt